English

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان رضوی، نیازمند اعتبار هزار میلیاردی است

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: بیش از ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان رضوی بر اساس هزینه‌های امسال به اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد تومان نیاز است.

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان رضوی، نیازمند اعتبار هزار میلیاردی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خبری گفت: نیازمند اعتبار هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی هستیم.

تاج‌فیروز اسن سخنان را در سفر به منطقه ترشیز اعلام کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی وجود دارد برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان رضوی بر اساس هزینه‌های امسال به اعتباری بالغ‌بر هزار میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: هرچند پروژه‌های ورزشی غالباً از ۱۰ درصد تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند اما اعتبارات برای به اتمام رساندن آنها بسیار محدود است و ۳۰ تا ۴۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام خراسان رضوی بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اغلب سالن‌های ورزشی در خراسان رضوی نیازمند تعمیراتی از جمله کف‌پوش هستند.

وی در ادامه متذکر شد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده هر شهرستان در اعتبارات امسال حداقل یک سالن کف پوش استاندارد خواهد داشت. البته برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نیاز به کمک خود شهرستان هم است.

تاج فیروز همچنین ابراز داشت: اگر بخواهیم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام فقط منتظر ابلاغ اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و همچنین ملی و استانی باشیم بعید می‌دانم پروژه‌ها به این زودی به نتیجه برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی یادآور شد: قبل از تعیین تکلیف و به نتیجه رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی نباید کلنگ زنی جدیدی انجام شود در غیر این صورت فقط به تعداد پروژه‌های نیمه تمام اضافه می‌کنیم.

تاج فیروز اضافه کرد: فعلاً نباید به سراغ پروژه جدید برویم و همان پروژه‌های نیمه تمام قبلی به سرانجام برسند، یکی از اولویت جدی راه‌اندازی مجمع خیرین ورزش یار در خراسان رضوی است و برای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام باید به سراغ صنعت، خیرین و شهرداری‌ها برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه