English

اسماعیل حاجی آبادی:

داوری، سکاندار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: مراسم معارفه داوری با حضور بنیامین شکوهی فر سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان امروز دوشنبه برگزار خواهد شد.

داوری، سکاندار اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اسماعیل حاجی آبادی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: معرفی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، افشین داوری به کرسی مدیریت کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بازگشت.

حاجی آبادی در ادامه این خبر اظهار کرد: مراسم معارفه داوری با حضور بنیامین شکوهی فر سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان امروز دوشنبه برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: افشین داوری که دارای اصالت خراسان رضوی است بیش از یک دهه قبل مدیر کلی ورزش و جوانان خراسان رضوی را برعهده داشته است و دارای عناوین قهرمانی در رشته دو و میدانی بوده و طی سال‌های گذشته ریاست و سرپرستی فدراسیون‌های ورزشی مهمی همچون دو و میدانی، دوچرخه سواری و والیبال را در کارنامه دارد.

شایان ذکر است که: فرزاد فتاحی که از سال۱۳۹۸ مدیرکل خراسان رضوی بود سه شنبه گذشته با اعلام بازنشستگی با همکاران خود در این اداره خداحافظی و به کار خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه