English

نائب‌رییس شورای اسلامی شهر مشهد:

بایدها و نبایدها طرح رایگان کردن اتوبوس در مشهد

نائب‌رییس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: هفته گذشته طرح رایگان کردن اتوبوس برای مردم شهر و زائران را ارایه داده بودیم که کلیات آن تصویب شد ولی بعد از آن وارد فضای دیگری شدیم و برخی اتفاقات رخ داد.

بایدها و نبایدها طرح رایگان کردن اتوبوس در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو؛ نائب‌رییس شورای اسلامی شهر مشهد: درخصوص حواشی تصویب کلیات طرح رایگان شدن اتوبوس‌ در مشهد، این طرح قطعا موافق و مخالف دارد اما اینکه این گونه آن را زیر سوال ببریم کم‌لطفی است.

حاجی‌بگلو در ادامه این سخنان را در هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ابراز داشت و ادامه داد: رای ندهید، ما به نمایندگی از مردم رای را آوردیم و تلاش خواهیم کرد و قطعا طرح بعدی من رایگان کردن پروانه‌های مسکونی در حاشیه شهر خواهد بود.

نائب‌رییس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: هفته گذشته طرح رایگان کردن اتوبوس برای مردم شهر و زائران را ارایه داده بودیم که کلیات آن تصویب شد ولی بعد از آن وارد فضای دیگری شدیم و برخی اتفاقات رخ داد.

وی افزود: من بابت تصویب این طرح خوشحال هستم و طرح بسیار چالشی را ارائه کرده‌ایم اما بیان شد که موافقان و مخالفانی دارد و البته تعداد موافقان آن ۹۰ درصد بیشتر بود و کاش تمام طرح‌ها و لوایح از این به بعد این گونه باشد و روزی که شروع به نوشتن طرح کردیم، یعنی ۶ ماه قبل، آقای اصغری سرپرست سابق شهرداری بود.

حاجی‌بگلو تاکید کرد: در مصاحبه‌ها بیان می‌کردم که در حال آماده کردن این طرح هستیم و برخی مصاحبه می‌کردند که چنین طرحی وجود ندارد؛ بله وجود نداشت زیرا در حال آماده کردن آن بودیم و باید مطالعه شده طرح‌ریزی می‌کردیم نه اینکه حرفی بزنیم که نتوانیم پاسخگو باشیم.

نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ما براساس شعار سال و قانون درآمدهای پایدار این طرح را آماده و با نگاه خدمت‌رسانی به مردم اقدام کردیم و همه چیز براساس قوانین بالادستی انجام شده و خارج از آن نبوده است و اینکه طرح را این گونه زیر سوال ببرند و نتوانند پاسخ محکمی به سوالات ما بدهند، بی‌انصافی است.

وی اظهار داشت: کلیات طرح تصویب شده اما به هر دلیلی تباصر آن در جلسات قبل بررسی نشد. دنبال حذف این طرح هستید. مدیریت شهری در ۲ سه هفته گذشته به شدت رایزنی و گفت‌وگو کرده و به جای کار اجرایی دنبال این بوده که ما را متقاعد کنند تا طرح را اجرا نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند اتوبوس‌ها شلوغ می‌شود و مردم به سمت اتوبوس می‌آیند؛ ما دنبال همین هستیم و این نکته‌ای مثبت است و می‌گویند اول باید اتوبوس بیاوریم و بعد رایگان کنیم؛ این چه منطقی است؟ چه کسی گفته انجام ندهید؟ قطعا باید انجام شود و ما سال گذشته و امسال برای این موضوع بودجه در نظر گرفتیم و چرا این موارد را با هم مرتبط می‌کنید؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه