English

پیام تسلیت عبدالله ارجائی شهردار مشهد به مناسبت درگذشت حاج‌ محمد خجسته‌ باقرزاده

شهردار مشهد بیان کرد: خبر درگذشت پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) و خادم حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا (ع)، حاج‌ محمد خجسته‌ باقرزاده، اخوی گرانقدر همسر محترمه رهبر معظم انقلاب، موجب تأثر و اندوه شد.

پیام تسلیت عبدالله ارجائی شهردار مشهد به مناسبت درگذشت حاج‌ محمد خجسته‌ باقرزاده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالله ارجائی شهردار مشهد در پیامی تسلیت درگذشت حاج‌ محمد خجسته‌ باقرزاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

خبر درگذشت پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع) و خادم حضرت علی‌بن‌ موسی‌الرضا (ع)، حاج‌ محمد خجسته‌ باقرزاده، اخوی گرانقدر همسر محترمه رهبر معظم انقلاب، موجب تأثر و اندوه شد. آن شخصیت مکتبی، مردمی، دلسوز و نیکوکار خوش‌نام و یار رهبرمان، عمر پربرکت خویش را در راه خدمت به مردم و شریعت و جامعه اسلامی گذراند و همواره سر بر آستان ملکوتی خاندان عصمت و طهارت (ع) و امامت داشت.

شهردار مشهد در این پیام ادامه داد: این ضایعه و فقدان آن عزیز سفرکرده را به رهبر فرزانه انقلاب، بیت شریف و مکرم ایشان و خاندان ارجمند آن مرحوم، تسلیت عرض می‌کنم و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از پروردگار منان آرزومندم.

همچنین در پیام شورای اسلامی شهر مشهد نیز آمده است: خبر درگذشت برادر مومن و انقلابی، حاج محمد خجسته، برادر همسر رهبر معظم انقلاب، موجب تاسف و تاثر شد.

در ادامه این پیام آمده است: شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تسلیت درگذشت این شخصیت مجاهد و دلسوز، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم، غفران و رحمت الهی و برای خانواده و بازماندگان ایشان صبر جزیل و اجر جمیل مسئلت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه