English

محمدرضا کلائی:

بوستان‌های مشهد، بدلیل وضعیت قرمز کرونا تعطیل شد

شهردار مشهد عنوان کرد: رعایت مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، طرح هوشمند مدیریت، محدودیت‌ها و تعطیلی بوستانها، مراکز تفریحی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها باید اجرا شود.

بوستان‌های مشهد، بدلیل وضعیت قرمز کرونا تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا کلائی شهردار مشهد اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز کلانشهر مشهد، بوستان های مشهد مجدد تعطیل شدند.

محمدرضا کلائی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت قرمز شهر مشهد و شرایط خاص فعلی از نظر درگیر شدن در موج پنجم این ویروس بوستان ها و فضاهای سبز زیر نظر شهرداری از امروز تعطیل شدند.

شهردار مشهد همچنین تصریح کرد: بر این اساس رعایت مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا از جمله طرح هوشمند مدیریت، محدودیت‌ها و تعطیلی بوستانها ، مراکز تفریحی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها باید اجرا شود.

وی تاکید کرد: اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی، اتوبوس‌های شهری، قطارشهری و تاکسی‌ها، ادامه داد: اطلاع رسانی‌های لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز باید انجام شود.

شهردار مشهد متذکر شد: ضدعفونی کامل محیط‌های اداری به صورت روزانه باید انجام شود، همچنین تمامی مراسم‌ها، افتتاحیه‌ها و جلسات با بیش از ۱۵ نفر در فضای سربسته و ماموریت‌های اداری غیرضروری باید لغو شود.

کلایی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمام موارد ابلاغی در دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا برای شرایط ویژه و قرمز باید به صورت دقیق اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی