English

سرپرست اداره خدمات شهری شهرداری مشهد:

کشتارگاه صنعتی مشهد آماده خدمت رسانی در عید سعید قربان

سرپرست اداره خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته یک بخش ویژه برای ارائه خدمات به شهروندان در روز عید سعید قربان در کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد آماده فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود.

کشتارگاه صنعتی مشهد آماده خدمت رسانی در عید سعید قربان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، داود لطیفی؛ سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد در خبری ابراز کرد: فراهم شدن شرایط ذبح بهداشتی رایگان دام‌های متفرقه و خریداری شده خارج از مراکز مجاز در کشتارگاه صنعتی مشهد.

لطیفی در ادامه این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای ذبح بهداشتی دام، کشتارگاه صنعتی مشهد آمادگی کامل جهت این درخواست را دارد.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی بر استفاده از خدمات بهداشتی ذبح دام این خدمات برای آن دسته از کسانی که دارای دام متفرقه ‌و خریداری شده خارج از مراکز مجاز هستند این موضوع انجام گرفته است.

وی همچنین متذکر شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته یک بخش ویژه برای ارائه خدمات به شهروندان در روز عید سعید قربان در کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد آماده فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود.

لطیفی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند دام‌های خود را به مجتمع صنعتی گوشت مشهد واقع در کیلومتر ۲۰ جاده فریمان بعد از روستای تپه‌سلام منتقل کرده تا به‌ صورت رایگان، شرعی و کاملا بهداشتی ذبح و گوشت و آلایش آن به صورت بسته‌بندی به آن‌ها تحویل شود.

سرپرست اداره‌کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار داشت: با توجه به حضور دامپزشک در کشتارگاه صنعتی مشهد و بررسی صحت و سلامت دام، گوشت یا آلایش آن، در صورت مشاهده هر گونه بیماری یا آلودگی‌های خطرناک برای انسان، مسئولیت سلامت و صحت دام شخصی منتقل شده برای ذبح به عهده شهروندان است و پس از اطلاع‌رسانی به صاحب دام، گوشت یا آلایش مورد نظر معدوم خواهد شد.

لطیفی خاطرنشان کرد: بنا بر هماهنگی صورت گرفته میان شهرداری و موسسه صنعتی گوشت مشهد در صورتی که شهروندان فرآیند خرید و ذبح دام خود را در این مجموعه مجاز انجام داده باشند، در صورت وجود بیماری یا آلودگی در گوشت یا آلایش دام ذبح شده برای جبران خسارت وارد آمده به شهروندان، آلایش یا گوشت آلوده، بدون دریافت هیچگونه هزینه‌ای با آلایش و گوشت سالم جایگزین شده و تحویل شهروندان خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه