English

مراسم دعای روز عرفه در حرم مطهر رضوی

مراسم دعای روز عرفه هفتم تیرماه، ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه با قرائت آیات کلام الله مجید توسط در صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس (ع) آغاز خواهد شد.

مراسم دعای روز عرفه در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مراسم دعای روز عرفه هفتم تیرماه، ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه با قرائت آیات کلام الله مجید توسط جواد پناهی، از قاریان بین المللی حرم مطهر رضوی در صحن و سرای بارگاه ملکوتی حضرت شمس الشموس (ع) با محوریت صحن پیامبر اعظم (ص) آغاز می‌شود.

پس از بیان احکام توسط حجت‌الاسلام رضا دارینی، زائران و مجاوران از سخنان حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد، از وعاظ برجسته کشور مستفیض خواهند شد و در پایان، دعای عرفه توسط محمدرضا غلامرضازاده، از مداحان اهل بیت (ع) قرائت می‌شود.

شایان ذکر است که: صوت و تصویر این مراسم معنوی از طریق تلویزیون‌های پهن پیکر و سامانه صوتی به صورت سراسری در صحن‌های حرم مطهر رضوی پخش می‌شود.

همچنین هر لحظه‌ای از لحظات روز عرفه برای مومنان غنیمت و گرانبها است؛ بخصوص زمانی که به وقت دعا و درخواست از خداوند و طلب استغفار باشد، عرفه بهترین زمان است که از دست ندهید به ویژه از ظهر تا هنگام غروب عرفه را که در روایات ائمه اطهار (ع) بر دریافتن آن بسیار تاکید شده است.

در خاتمه با بسترسازی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی مراسم دعای عرفه ویژه ناشنوایان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی و مداحی مداحان حجت الاسلام سجاد نوری و کاظم ضمیر خرسندی ساعت ۱۶ از شبکه سلامت سیما پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه