English

مدیر برق شهرستان بردسکن:

بردسکن پیشتاز در تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار

مدیر برق شهرستان بردسکن بیان کرد: این طرح در دو شهر انابد و شهرآباد به صورت صد در صدی اجرا شده و در بردسکن هم بیش از ۷۰ درصد است و از این لحاظ بردسکن جزو شهرستان‌های پیشتاز در استان است.

بردسکن پیشتاز در تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رجبی اول؛ مدیر برق شهرستان بردسکن در خبری اظهار داشت: با اجرای طرح تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار در ۲۱۵ کیلومتر از شبکه‌های برق در این شهرستان؛ بردسکن با اقدامات انجام شده جزو شهرستان‌های پیشتاز در خراسان رضوی است.

رجبی اول در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: این طرح در دو شهر انابد و شهرآباد به صورت صد در صدی اجرا شده و در بردسکن هم بیش از ۷۰ درصد است و از این لحاظ بردسکن جزو شهرستان‌های پیشتاز در استان است.

مدیر برق شهرستان بردسکن در ادامه تصریح کرد: در روستا‌ها هم فقط ۱۰ روستا  باقی مانده و همه تلاش ما بر این است که تا پایان امسال ۱۰۰ درصد شبکه‌های سیمی شهرستان را به کابل خودنگهدار تبدیل کنیم.

رجبی اول متذکر شد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد تومان بوده است و با توجه به اوج گرما و فرا رسیدن فصل تابستان تا پایان شهریور می‌طلبد مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه