English

فرمانده انتظامی مشهد:

شناسایی و ضبط ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در کلانشهر مشهد

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: شناسایی ۲ دستگاه تریلر مورد نظر در بازرسی از این ۲ دستگاه کامیون کشنده ۱۵ مخزن پلاستیکی حاوی ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

شناسایی و ضبط ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان؛ فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری طرق با انجام تحقیقات گسترده به اطلاعاتی مبنی بر بارگیری محموله سوخت قاچاق به وسیله ۲ دستگاه تریلر کشنده در شهرک صنعتی طرق دست یافتند.

سرهنگ نگهبان همچنین اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل موردنظر اعزام و پس از شناسایی ۲ دستگاه تریلر مورد نظر در بازرسی از این ۲ دستگاه کامیون کشنده ۱۵ مخزن پلاستیکی حاوی ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: ماموران انتظامی ۲ متهم را در این زمینه دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرهنگ نگهبان در خاتمه اظهار داشت: عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی قاطع است و از مردم در خواست داریم در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه