English

مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی:

سانحه خونین برای اتوبوس زائران عراقی در خراسان رضوی

مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی بیان کرد: این حادثه ساعت ۶:۱۹ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۳۵ نیشابور به سبزوار رخ داده است.

سانحه خونین برای اتوبوس زائران عراقی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن ذاکریان؛ مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براثر واژگونی اتوبوس در محور سبزوار به نیشابور که متاسفانه منجر به فوت ۴ نفر و مصدومیت ۳۰ نفر شد.

ذاکریان در ادامه این خبر اضافه کرد: ساعت ۶:۱۸ امروز‌ ۲۸ خردادماه یک دستگاه اتوبوس زائران عراقی در کیلومتر ۷۰ محور سبزوار به نیشابور با برخورد به دو خودروی پراید واژگون شد.

مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: سه تیم عملیاتی به منطقه اعزام شدند و تا لحظه اعلام این گزارش تعداد چهار فوتی و ۳۱ مصدوم گزارش شده است.

وی متذکر شد: عملیات رهاسازی مجروحان حادثه همچنان ادامه دارد و اتوبوس مسافری حامل زائران عراقی بوده است که در این حادثه ۳ نفر از این زائران در دم جان‌باخته‌اند، جان‌باخته دیگر ایرانی و کمک‌راننده اتوبوس بوده است.

ذاکریان در خاتمه تاکید کرد: طبق اعلام پلیس راه خراسان رضوی علت حادثه تغییر مسیر ناگهانی یکی از خودروهای پراید اعلام شده است.

شایان ذکر است در ادامه این خبر حمید حسینی معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور اضافه کرد: این حادثه ساعت ۶:۱۹ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۳۵ نیشابور به سبزوار رخ داده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان سریعاً ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ و‌ خودروی فرماندهی اورژانس نیشابور با حضور معاون و روابط عمومی این مرکز، دو دستگاه آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ابراز کرد: در این حادثه چهار فوتی و بیش از ۳۷ مصدوم شناسایی شدند و اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس برای آنها صورت پذیرفت. چهار مصدوم بدحال با آمبولانس اول و بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند و سایر مصدومین نیز توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ تحت مراقبت به بیمارستان حکیم منتقل شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به‌صورت شبانه‌روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

سانحه خونین اتوبوس زائران عراقی

سانحه خونین اتوبوس زائران عراقی

سانحه خونین اتوبوس زائران عراقی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه