English

هاشم نعمتی:

باشگاه های ورزشی که موازین شرعی را رعایت نکنند پلمب می شوند

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد بیان کرد: بسیاری از این اماکن در حال طی مراحل قانونی برای کسب مجوز هستند و البته در این بین برخی باشگاه‌ها نیز اخطار گرفته یا مهر و موم شده اند.

باشگاه های ورزشی که موازین شرعی را رعایت نکنند پلمب می شوند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، هاشم نعمتی رییس اداره ورزش و جوانان مشهد در خبری اعلام کرد: ۲ باشگاه ورزشی در مشهد به دلیل رعایت نکردن موازین شرعی مهر و موم شد.

نعمتی همچنین در ادامه این خبر اظهار کرد: یکی از این ۲ باشگاه یک مجموعه بدنسازی است که برای تبلیغ مجموعه خود، اقدام به انتشار تصاویر بدون حجاب بانوان ورزشکار باشگاه در فضای مجازی کرده بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد اضافه کرد: باشگاه دیگر یک مجموعه بیلیارد است که بدون مجوز، فعالیت و در ضمن مشروبات الکلی نیز توزیع و سرو می‌کرد که در نهایت باشگاه یاد شده مهر و موم شد و مسوول باشگاه نیز هم اکنون در زندان به سر می‌برد.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های ورزشی فاقد مجوز در مشهد تاکید کرد: بسیاری از این اماکن در حال طی مراحل قانونی برای کسب مجوز هستند و البته در این بین برخی باشگاه‌ها نیز اخطار گرفته یا مهر و موم شده اند؛ اما تخلفات آن‌ها از نوع موارد یاد شده نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد با اشاره به تعداد باشگاه های کلانشهر مشهد تصریح کرد: شمار باشگاه‌های ورزشی در این کلانشهر را حدود ۱۵۰۰ مورد می باشد که با توجه به کاهش کرونا در کشور مجدد مشغول فعالیت شده اند.

نعمتی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اتمام محدودیت‌های کرونایی و از سرگیری فعالیت کامل باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آغاز فصل تابستان و اوجگیری دوره‌های ورزشی تابستانی برای دانش آموزان، نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی در سطح این کلانشهر شدت گرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه