English

محدودیت‌ها و تعطیلی‌های جدید باشگاه های ورزشی ایران اعلام شد

با قرمز و نارنجی شدن وضعیت برخی شهرها در کشور به دلیل افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا، باید محدودیت‌ها و تعطیلی‌های جدیدی از امروز (پنجشنبه) در این مناطق اعمال شود.

محدودیت‌ها و تعطیلی‌های جدید باشگاه های ورزشی ایران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

ورزش در مناطق قرمز

بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا ، مشاغل دو، سه و چهار یعنی فعالیت استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در مناطق قرمز ممنوع است.

ورزش در مناطق نارنجی

در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

ورزش در مناطق زرد

همچنین مناطقی که در وضعیت زرد قرار دارند شامل محدودیت در سطح شغلی ۴ هستند که به باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی مربوط می شود.

جدیدترین وضعیت شهرها و استان‌های قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا در ادامه آمده است:

لیست فعالیت باشگاه های ورزشی ایران در پاندمی کرونا

لیست فعالیت باشگاه های ورزشی ایران در پاندمی کرونا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی