English

ایمان فرهمندی:

موافقت شورای شهر مشهد با خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهردای

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد بیان کرد: لایحه مجوز خرید ناوگان حمل ونقل عمومی بررسی و اعضای با خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری موافقت کردند.

موافقت شورای شهر مشهد با خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهردای

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، لایحه مجوز خرید ناوگان حمل ونقل عمومی در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد بررسی شد که اعضای شورا با خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری موافقت کردند.

ایمان فرهمندی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد در این خصوص عنوان کرد: با این مصوبه به شهرداری اجازه داده می‌شود نسبت به خرید تا سقف ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال و خرید تا سقف ۱۰۰ دستگاه میدل باس به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال برای هر دستگاه اقدام کند.

فرهمندی تصریح کرد: طبق این مصوبه کلیه ناوگان حمل و نقل خریداری شده باید به منظور سهولت استفاده سالمندان و توان‌یابان و تکریم و رفاه حال زائران و مجاوران، از نوع کف کوتاه و دارای دو در برای سوار و پیاده شدن مسافران باشند.

شایان ذکر است که در این جلسه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مجوز خرید ۱۰۰ دستگاه "میدل باس" از دیگر وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی در این کلانشهر به شهرداری داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه