English

یحیی قاینی‌پور:

گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز با توجه به نفوذ جریان‌های شمالی در سطح استان، دما به طور میانگین بین سه تا چهار درجه نسبت به روز گذشته کاهش پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود.

گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یحیی قاینی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: گرد و غبار موجب کاهش کیفیت هوا و دید در خراسان رضوی شده است.پراکنده شدن گرد و غبار در سراسر خراسان رضوی

قاینی‌پور  در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت:  در ساعات بعد از ظهر امروز با توجه به افزایش فشار هوا شاهد وزش باد در سطح استان هستیم که این امر در بیشتر نقاط استان به خصوص در نوار شرقی، جنوبی و حتی غربی استان موجب افزایش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: هر چند که عبور امواج ناپایدار میانی جّو موجب افزایش ابرناکی می‌شود، ولی امیدوار هستیم در بعد از ظهر و اوایل امشب شاهد بارش به صورت رگبار پراکنده به خصوص در نقاط شمال و شمال غرب استان باشیم که امیدواریم تا حدودی باعث کاهش گرد و غبار در سطح استان و تعدیل هوا و کاهش آلاینده‌های جوی شود.

وی در ادامه متذکر شد: امروز با توجه به نفوذ جریان‌های شمالی در سطح استان، دما به طور میانگین بین سه تا چهار درجه نسبت به روز گذشته کاهش پیدا می‌کند و پیش‌بینی می‌شود در گرم‌ترین ساعت دمای هوای مشهد به ۲۷ درجه بالای صفر برسد.

قاینی‌پور خاطرنشان کرد:  طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۰ درجه بالای صفر و سرخس با ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان به ثبت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه