English

آتشپاد سوم مجید فرهادی:

انجام ۹۹ ماموریت آتش نشانی مشهد در چهارشنبه آخر سال

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: در مجموع ۲۲ عملیات از این تعداد نیز مربوط به چهارشنبه پایانی سال و انفجار ترقه بود که ٩ مصدوم در پی داشت.

انجام ۹۹ ماموریت آتش نشانی مشهد در چهارشنبه آخر سال

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم مجید فرهادی  سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خبری اعلام کرد: از ساعت هشت صبح دیروز تا هشت صبح امروز ۲۵ اسفندماه در مجموع ٢ هزار و ٩٣٤ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شد و آتش نشانان در مشهد ۹۹ ماموریت انجام دادند.

آتشپاد فرهادی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: ۲۴ مورد از این تعداد حریق، ٢٣ مورد امداد و نجات و بقیه سایر ماموریت‌ها بود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد همچنین افزود: در مجموع ۲۲ عملیات از این تعداد نیز مربوط به چهارشنبه پایانی سال و انفجار ترقه بود که ٩ مصدوم در پی داشت.

وی در ادامه این اطلاع رسانی یادآور شد: بیشتر ماموریت‌های شب گذشته چهارشنبه آخر سال بین ساعت ۱۸ تا ۲۱ رخ داد و ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی نیز بر اثر برخورد ترقه دچار خسارت شد.

آتشپاد فرهادی خاطرنشان کرد: از حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته علاوه بر آماده باش ۵۴ ایستگاه آتش نشانی ، بیش از ١٢٠ نفر از پرسنل این سازمان به همراه ۳۹ خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات در ۳۶ نقطه پر تراکم شهر مشهد تا ۲ بامداد امروز چهارشنبه برای تامین ایمنی شهروندان مستقر بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه