English

آذر رضایی پور:

پیش بینی کاهش دما و بارش در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی انتظار می‌رود از امروز از حجم و گستره بارش‌ها در استان خراسان رضوی کاسته شود گرچه بارش‌ها به صورت متناوب و پراکنده تا اوایل فردا ادامه خواهد

پیش بینی کاهش دما و بارش در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی : بر اساس نقشه‌های هواشناسی، در حال حاضر آسمان خراسان رضوی در غالب نقاط نیمه ابری تا ابری است و در برخی از ایستگاه‌ها نیز، مه با کاهش دید گزارش شده است.

رضایی پور در ادامه این خبر اضافه کرد: استان خراسان رضوی طی ۲ روز گذشته تحت تاثیر سامانه‌ای ناپایدار و بارش‌زا بود که موجب بارش‌های به نسبت خوبی در استان طی این مدت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین بارش باران از ایستگاه فرودگاهی شهرستان مشهد با ۱۱.۸ میلیمتر و بیشترین بارش برف با ارتفاع هشت سانتیمتر از شهرستان کلات ثبت شده است.

وی همچنین در مورد دمای هوای خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی انتظار می‌رود از امروز از حجم و گستره بارش‌ها در استان خراسان رضوی کاسته شود گرچه بارش‌ها به صورت متناوب و پراکنده تا اوایل فردا ادامه خواهد داشت.

رضایی پور متذکر شد: همچنین در ساعات بعدازظهر امروز در این استان به ویژه در نواحی شمالی آن، بارش‌های پراکنده برف و باران پیش بینی می شود و این سامانه ناپایدار بارشی فردا سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ از نوار شرقی خراسان رضوی خارج و جوی پایدار در استان حاکم و روند افزایش دمای هوا نیز از فردا آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر مشهد بین یک درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به هشت درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: قوچان با کمینه دمای هوای هشت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

رضایی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌ بجستان با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه