English

سرهنگ حمیدرضا دهنوی:

سامانه تعویض پلاک اینترنتی خودرو در مشهد فعال شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی بیان کرد: شهروندان از طریق این سامانه می‌توانند استعلام‌های مربوط به خودرو و همچنین پرداخت جرایم خلافی خودرو را نیز انجام دهند.

سامانه تعویض پلاک اینترنتی خودرو در مشهد فعال شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی در مراسمی اعلام کرد: سامانه تعویض پلاک اینترنتی خودرو در مشهد به عنوان دومین شهر بعد از تهران از امروز فعال شد.

سرهنگ دهنوی در ادامه این سخنان اظهار کرد: این طرح شامل خودرو‌های دارای پلاک شخصی با مالکیت حقیقی است که در رهن نبوده و پلاک آن‌ها نیز مفقود نشده باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: ثبت نام و ورود اطلاعات اولیه توسط خریداران و فروشندگان در آدرس اینترنتی pelak.epolice.ir انجام می‌شود و اگر خریدار وکالت داشته باشد می‌تواند به تنهایی این فرایند را انجام دهد.

وی همچنین افزود: پس از این مرحله، فرم بازدید صادر و نوبت دهی اینترنتی انجام می‌شود و در مرحله بعد خریدار و فروشنده در نوبت مربوطه در مرکز تعویض پلاک حاضر شده و بازدید از خودرو و تایید مدارک توسط مدیر فنی انجام می‌شود، پس از آن سند مالکیت و برگ سبز خودرو صادر و تحویل می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی: در مرحله آخر نیز پلاک قبلی فک شده و پلاک جدید خودرو نصب می‌شود و تمام این مراحل پس از حضور در مرکز تعویض پلاک حدود ۱۵ دقیقه زمان می‌برد، اما در حال حاضر این امکان فقط برای مرکز تعویض پلاک ساجدی در مشهد فراهم شده است.

سرهنگ دهنوی در خاتمه یادآور شد: شهروندان از طریق این سامانه می‌توانند استعلام‌های مربوط به خودرو و همچنین پرداخت جرایم خلافی خودرو را نیز انجام دهند و هم‌اکنون ۲ مرکز تعویض پلاک خودرو در مشهد فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه