English

سعید حسینقلی زاده مقدم

استقرار ناظران ویژه در پایانه‌های اتوبوسرانی مشهد برای رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط مسافران

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اعلام کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی مستمر و استفاده ماسک از تمهیدات این سازمان برای پیشیری از ابتلای همشهریان گرامی به ویروس کرونا می باشد.

استقرار ناظران ویژه در پایانه‌های اتوبوسرانی مشهد برای رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط مسافران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از استقرار ناظران ویژه ارشاد مسافران برای استفاده از ماسک در پایانه‌های اتوبوسرانی مشهد خبر داد و گفت: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و نظر به اهمیت سلامت شهروندان، این ناظران در ۲۰ پایانه سازمان مستقر هستند و مسافران را برای استفاده از ماسک، ارشاد می‌کنند و از ورود مسافرین بدون استفاده از ماسک جلوگیری خواهند کرد.

سعید حسینقلی زاده مقدم در ادامه بیان کرد: نظارت بر تعداد مسافر سوار شده در پایانه ها به اندازه ظرفیت ناوگان با توجه به رعایت فاصله‌گذاری، از جمله وظایف دیگر این ناظران است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کلیه ناوگان و ایستگاه های اتوبوس با نشانه هایی علامتگذاری شده است و تمامی ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود و از زمان وضعیت قرمز کرونا در مشهد نیز، نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یافته ‌است.

سعید حسینقلی زاده مقدم در خاتمه افزود: از شهروندان عزیز تقاضا می شود بیش از پیش از ماسک استفاده کرده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و  اتوبوسرانی مشهد را مد نظر قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر