English

محمود علائی:

کشف دستگاه های غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال در سرخس

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس اعلام کرد: این ۸ دستگاه ماینر استخراج ارز غیر مجاز، تا ۱۳۰ آمپر در ساعت، مصرف برق داشتند که هزینه مصرف ماهیانه آنها حدود ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف دستگاه های غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال در سرخس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمود علایی فرمانده انتظامی شهرستان سرخس اعلام کرد: ۸ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد ریال در سرخس کشف شده است.

محمود علایی در ادامه گفت: با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز افرادی سودجو از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از محلات شهرستان سرخس ، ۸ دستگاه استخراج ارز غیرمجاز  کشف شد.

سیدمحمود علائی افزود: در این عملیات  ماموران کلانتری مرکزی سرخس پس از انجام هماهنگی‌های قضایی و با همراهی ماموران شرکت برق به محل اعزام و با  کشف این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز  با قطع انشعاب غیرمجاز برق،  متهم را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان سرخس بیان کرد: این تجهیزات کشف شده توقیف و به مراجع قانونی تحویل شد و براساس اعلام کارشناسان این تعداد ماینر تا ۱۳۰ آمپر در ساعت مصرف برق داشتند که هزینه مصرفی برق ماهیانه آنان حدود ۳۰۰ میلیون ریال  برآورد شده است.

محمود علائی با  قدردانی از  شهروندان در همکاری با پلیس گفت: مزارع استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز بر شبکه‌های توزیع برق آثار سوء دارد و در بسیاری موارد موجب اختلال در روند برق‌رسانی به شهروندان و واحد‌هایی چون تولیدی و  بیمارستانی می‌شود از این رو پلیس آماده است، هرگونه اخبار و اطلاعاتی را در این زمینه  از طریق شماره تلفن شبانه‌ روزی ۱۱۰ دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر