English

محمد ناظمی اردکانی:

کسی که نامزد می شود باید با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله نداشته باشد

دبیر جامعه اسلامی مدیران کشورگفت: 30 راهکار اساسی برای چالش‌های احصاء شده در نظر گرفته‌ایم با این نگاه که ما بتوانیم هم چشم انداز جمهوری اسلامی ایران را محقق و هم سفارشات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را اجرایی کنیم.

کسی که نامزد می شود باید با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله نداشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد ناظمی اردکانی دبیر جامعه اسلامی مدیران کشور بیان کرد: وظایفی که یک رئیس جمهور برعهده دارد را مقام معظم رهبری در ابتدای سال اشاره فرمودند و تجربه هم کردیم که روسای جمهور چه نقش مهمی در توسعه و پیشرقت کشور داشته و دارند.

دبیر جامعه اسلامی مدیران کشور بیان کرد: کشور ما پتانسیل بالایی در عرصه جهانی دارد و البته در سال‌های اخیر با نوعی عقب‌گرد روبرو بوده‌ایم و همه ما به نوعی به دنبال توقف این عقب‌گرد هستیم و بسیار خرسندیم که نخستین نشست ما در جوار بارگاه منور رضوی برپا شد.

وی اظهار کرد: در سال 98 تدوین برنامه‌ها را به کمک جمعی از نخبگان متعهد و متدین و دلسور به مسائل پیرامون نظام آغاز کردیم، 22 کارگروه تخصصی پیرامون موضوعات مختلف تدوین کردیم و به طور تخصصی به تمام مسائل کشور پرداختیم و برنامه خود را به صورت کتابی 220 صفحه‌ای تنظیم کرده‌ایم و امیدواریم در دولت آینده به اجرا در بیاید تا از چالش‌های کنونی در عرصه‌های مختلف رهایی یابیم.

ناظمی در ادامه گفت: 30 راهکار اساسی برای چالش‌های احصاء شده در نظر گرفته‌ایم که این برنامه‌ها با این نگاه که ما بتوانیم هم چشم انداز جمهوری اسلامی ایران را محقق و هم سفارشات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را اجرایی کنیم نگارش شده است. باید برنامه‌ها را ارائه و اقبال مردم نسبت به آنها را سنجید.

دبیر جامعه اسلامی مدیران کشور در مورد انتخابات پیش رو عنوان کرد: این برنامه برای دولتی تحت عنوان دولت مردمی و تحول گرا، تدوین شده است؛  قطعا همه کسانی که نامزد انتخابات پیش رو هستتد، نگاه ما این است که در باید راستای گفتمان انقلاب باید حرکت و مواضعی که مقام معظم رهبری رهنمود دارند و اعلام کردند باشد؛ هر شخصی که نامزد می شود باید با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری فاصله نداشته باشد.

ناظمی اردکانی در نشست جامعه اسلامی مدیران کشور در خراسان رضوی بیان کرد: براساس بررسی‌هایی که صورت گرفته عمده‌ترین مشکل‌ برای زوج‌های جوان، تامین مسکن و وسایل مورد نیاز اولیه زندگی است؛ دولت‌برای حل این ناهنجاری اجتماعی و از طرفی برطرف شدن مباحث جمعیتی باید برای‌ زوج‌های جوان مسکن رایگان به مدت 4 سال در نظر بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر