English

تورج همتی:

خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار نفر فعال محیط زیست دارای رتبه اول کشوری می باشد

مدیرکل حفاظت محیط زیست مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تعداد این محیط بانان خراسان رضوی ۱۵۰ نفر است که باید این تعداد به ۸ برابر رسیده و استان دارای رتبه اول در فعالین محیط زیستی است.

خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار نفر فعال محیط زیست دارای رتبه اول کشوری می باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون تعداد محیط بانان استان بیش از ۱۵۰ نفر است که با توجه به استانداردهای جهانی  برای هر ۲ هزار هکتار یک محیط بان لازم است و تعداد این محیط بانان خراسان رضوی باید ۸ برابر خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: با وجود دو و نیم میلیون هکتار عرصه های طبیعی خراسان رضوی برای رسیدن به این استاندارد تعداد محیط بانان استان باید بیش از هشت برابر کنونی افزایش یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۰۰ هزار نفر فعال محیط زیست در خراسان رضوی در قالب سازمان های مردم نهاد با این اداره کل همکاری دارند که در این زمینه رتبه اول کشور را داریم.

همتی افزود: هم اکنون ۵۵۰ گونه پستاندار، پرنده، خزنده، ماهی، دوزیست و بی مهره در استان زیست می کنند که محیط بانان وظیفه حفاظت آنان را محیط زیست خراسان رضوی بر عهده دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر