English

فاطمه مهاجرانی:

استاد عثمان محمدپرست بعنوان سفیر مدرسه ساز شهرستان خواف منصوب شد

معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: امروز برای اولین بار شاهد افتتاح مدرسه‌ای هستم که خیرَش یک فرد بومی و از خود روستا می باشد. و این خود دلیل فرهنگ غنی خراسان است.

استاد عثمان محمدپرست بعنوان سفیر مدرسه ساز شهرستان خواف منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امروز در آیین بهره برداری از مدرسه سه کلاسه روستای محروم مژن‌آباد خواف برای اولین بار شاهد افتتاح مدرسه‌ای هستم که خیرَش بومی خود روستا است.

معاون برنامه ریزی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه بیان کرد: یکی از دلایلی که خراسان فرهنگی غنی و صاحب سبک دارد، وجود خیرینی همچون خانم ماهرخ بخشی است‌.

وی گفت: یکی از خیرین که امروز بعنوان سفیر مدرسه سازی شهرستان خواف منصوب شد عثمان محمدپرست است که او نیز یکی از پایه‌های اصلی خیرین است.

فرماندار شهرستان خواف نیز گفت: تاکنون ساخت 30 مدرسه به همت خیرین و معادن آغاز شده که از این تعداد 17 باب به بهره‌برداری رسیده است.

حسین سنجرانی خاطرنشان کرد: در این شهرستان ما میراث‌دار جزئی از یک تمدن بزرگ هستیم اما با توجه به مشکلات زیربنایی فقط با همت خیرین غبار محرومیت برداشته می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف نیز کمبود فضای آموزشی را دغدغه این شهرستان مرزی دانست و گفت:اداره نوسازی مدارس کشور مشارکت 50 درصدی و با همت خیر خانم بخشی داشته است.

جواد رفیعی‌پور تاکید کرد: به دلیل رشد بومی منطقه و مهاجرت معکوس با مشکل بزرگ کمبود فضای آموزشی و نیازمند توسعه تک کلاسه هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر