English

خلیل کاظمی:

زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه آزادگان مشهد آماده بهره‌برداری شد

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اعلام کرد: بهره برداری از یکی از پروژه های کاهش طرح ترافیکی مشهد در روز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج)

زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه آزادگان مشهد آماده بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، خلیل کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از بهره برداری یکی از بزرگترین طرح های حمل و نقل شهری این کلان شهر خبر داد.

معاون شهردار مشهد بیان کرد: زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه آزادگان مشهد آماده بهره‌برداری شد.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: زیرگذر، میدان و یکی از پل‌های پروژه بزرگ و چهارسطحی آزادگان در مشهد آماده بهره‌برداری است.

پروژه آزادگان مشهد

 خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، در این خصوص گفت: تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بلوار نمایشگاه را به بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متصل می‌کند. سطح صفر این پروژه نیز به‌صورت میدان اجرا شده که این دو سطح آماده بهره‌برداری شده است.

وی ادامه داد: سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می‌کند.

کاظمی افزود: همچنین سطح مثبت دو آن که دارای دو چپ‌گرد است بزرگراه امام علی (ع) را به بلوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی(ع) از سمت چناران را به بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.

معاون شهرداری مشهد گفت: عرشه پل‌های تقاطع غیر همسطح آزادگان به‌صورت قطعات سگمنت اجراشده است و عرشه پل چپ‌گرد از بلوار امام علی(ع) به بلوار نمایشگاه همزمان با زیرگذر و میدان افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است که محدوده و تقاطع نمایشگاه - بلوار وکیل آباد به دو راهی طرقبه و شاندیز یکی از پر ترافیک ترین مناطق گذرگاهی مشهد محسوب می شود و گاهی حجم ترافیک به چندین ساعت در این محور می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر