English

اسماعیل حاجی آبادی:

برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اعلام شد

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی بیان کرد: بیش 294 برنامه در سطح استان برنامه ریزی شده است که از پنجم فروردین ماه برنامه ها را دنبال خواهیم کرد.

برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اسماعیل حاجی آبادی، معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: جوانی آغاز شکفتن و میلاد دوباره انسان و موهبتی از جانب خداوند است که انسان باید آن را جز به بهای بهشت خرج نکند. نسل جوان همیشه به دنبال الگوی مناسب بوده و برای یافتن آن ، دو شعار گفتار و عمل را پیش رو قرار داده و به دنبال راهیست تا به گفته های خودش جامه عمل بپوشاند.

فرهنگ اسلام، جوان را در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار داده و تعابیر والایی در شآن جوان آورده است. اسلام جوان را به ملکوت نزدیک تر و معتقدتر به فضایل دینی و انسانی می داند و حضرت علی اکبر (ع ) اولین شهید عاشورا از بنی هاشم که به شجاعت و دلاورمردی، رزم آوری و بصیرت دینی و سیاسی مشهور بوده و بر همین اساس همه ساله ؛ هفته جوان با ولادت حضرت علی اکبر (ع نامگذاری و عجین شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی، ضمن تبریک گرامیداشت هفته جوان به جوانان غیور و مستعد و پرتلاش ایران عزیز، تقدیر و تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، دبیران سازمان های مردم نهاد و مراکز مشاوره ازدواج  وتحکیم بنیان خانواده و اعضای ستادهای ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان‌ها در برنامه ریزی مطلوب و قابل تحسین آن ها در پیش بینی برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده بیش 294 از برنامه در سطح استان برنامه ریزی شده است که ان شاالله از پنجم فروردین ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با شعار ” جوانان پیشرو در کنترل بیماری کرونا ” برنامه ها را دنبال خواهیم کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر