English

شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل عبودیت در ماه مهمانی خدا است

امام جمعه مشهد طی پیامی در آستانه روز قدس گفت: از شما مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت های گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا «آمریکا و اسرائیل» بعنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.

شرکت در راهپیمایی روز قدس تکمیل عبودیت در ماه مهمانی خدا است
به گزارش خبرگزاری موج از مشهد آیت الله علم الهدی در پیامی ضمن حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورده و خواستار حضور پرشور آن‌ها در این راهپیمایی شد. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه ی اسلام ستیزی را بوجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است. ملت مظلوم فلسطین در صف مقدم مورد انواع مظالم و نابکاری ها در پهنه ی سه نسل قرار گرفته اند و قبله ی اول مسلمین قدس شریف هدف انواع اهانت ها و قداست زدایی ها واقع شده است. بر حسب ابتکار امام بزرگوار قهرمان، آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان زمان تشکیل یک جبهه ی جهانی اسلام در مبارزه با استکبار و صهیونیست بنام روز جهانی قدس نام گرفت. از شما مردم شهید پرور و غیور خراسان دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی این روز، با مشت های گره کرده تنفر خود را از سرسخت ترین دشمنان خدا «آمریکا و اسرائیل» بعنوان تکمیل عبودیت پروردگار در ماه مهمانی خدا اظهار کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه