English

دستگیری عاملان انفجارهای خیابان بهار مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فرد ۴۲ ساله‌ای که با همدستی یکی از دوستانش و به دلیل اختلاف‌های خانوادگی مرتکب سه انفجار و یک آتش‌سوزی در مشهد شده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری موج؛ سردار بهمن امیری‌مقدم با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی سه انفجار در خیابان بهار مشهد که به وسیله مواد منفجره و توسط دو جوان پرایدسوار صورت گرفته بود تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: در آخرین انفجار دو جوان با خودروی پراید هاچ‌بک در شب بیست و هشتم خرداد ماه مقابل منزلی متوقف و با نصب پلاستیک حاوی مواد منفجره پشت پنجره متواری شدند که پس از دقایقی انفجار مهیبی رخ داد و چند خانه در محل خسارت دیدند.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: با اعلام شکایت صاحب‌خانه موردنظر، این ادعا مطرح شد که احتمالا داماد خانواده مرتکب چنین اقدام مجرمانه‌ای شده است، اما تحقیقات تیم‌های عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی نشان داد که داماد خانواده هیچ ارتباطی با موضوع انفجارها نداشته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: تحقیقات این پرونده نشان داد باجناق شاکی پرونده همراه با جوانی ۳۱ ساله دراین انفجارها نقش داشته است.

وی گفت: ماموران شعبه عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی بلافاصله متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کردند، برابر تحقیقات اولیه اختلافات خانوادگی بر سر ارثو میراثانگیزه متهم اصلی پرونده برای آزار و اذیت باجناق و برادرزنش به صورت ایجاد سه مورد انفجار و در یک مورد آتش‌سوزی خودرو برادر همسرش بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر