English

تنبیه‌بدنی معلم زبان، دانش‌آموز مشهدی را بیهوش کرد

در پی تنبیه بدنی دانش‌آموز مشهدی در یکی از مدارس غیرانتفاعی، پسر نوجوان بیهوش شد.

تنبیه‌بدنی معلم زبان، دانش‌آموز مشهدی را بیهوش کرد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،تنبیه بدنی دانش‌آموز توسط آموزگار خود در یکی از مدارس غیرانتفاعی ناحیه 3مشهد؛خبری که به سرعت در فضای مجازی پر شد.

دانش آموز پسری که در یکی از دبیرستانهای غیر انتفاعی مشهد تحصیل می کند به دلایل نامعلومی که هنوز در دست بررسی است به خاطر تنبیه بدنی (ضربه ای که به پشت سرش وارد می شود) بر روی زمین سقوط می کند وارد آمدن ضربه دوم منجر به بیهوشی وی می شود.

تنبیه بدنی دانش آموز

جزئیات ماجرا 

با توجه به اهمیت موضوع و رخ دادن این اتفاق ناگوار، به سراغ مسئول ناحیه 3 آموزش و پرورش مشهد رفتیم تا جزئیات قضیه را جویا شویم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین رخدادی در یکی از مدارس دوره دوم متوسطه ناحیه سه مشهد در روز دوشنبه 16 بهمن گفت: این‌گونه اتفاقات در مدارس روالی مستمر نیست و به ندرت شاهد وقوع چنین حوادثی هستیم.

منصوره شریف‌الحسینی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در این موارد افزود: به محض دریافت این گزارش حراست و ارزیابی و رسیدگی به شکایات ناحیه وارد عمل شده و تا فردا به موضوع رسیدگی کامل خواهد شد و پاسخ تکمیلی این اداره نیز اطلاع رسانی می‌شود.

وی اظهار داشت: دبیر مربوطه این حادثه یکی از"نیروهای آزاد" مدارس است که قطعاً پس از بررسی‌های دقیق برخوردهای قانونی لازم با وی دیگر عوامل صورت خواهد گرفت.

برخورد قانونی با معلم متخلف

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همین زمینه گفت: اخراج معلم زبانی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموز دبیرستانی در مشهد نموده، قطعی است. خوشبختانه هم اکنون حال عمومی این دانش آموز مساعد است و با توجه به چکاب های پزشکی تا کنون مشکل خاصی برای وی پیش نیامده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر