English

به مناسبت هفته پژوهش انجام شد:

برگزاری همایش و نشست تخصصی برای نجات آب توسط دانش آموزان ناحیه ۶ مشهد

دانش آموزان دبیرستان دوره اول آرمینه مصلی نژاد ناحیه ۶مشهد در هفته پژوهش یک همایش علمی و یک نشست تخصصی برای حل بحران آب و خاک برگزار کردند.

برگزاری همایش و نشست تخصصی برای نجات آب توسط دانش آموزان ناحیه ۶ مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، صابری،‌ معاون آموزش‌متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به وضعیت اقلیم ایران و بحران آب در کشور اظهار کرد: مصرف آب در کشور ما ۹برابر میانگین جهانی و ۶برابر کشور خشکی مانند عربستان است.

وی بابیان اینکه موضوع آب در کشور جدی است افزود: باید حساسیت آموزش و پرورش بر روی کمبود آب و آموزش اصلاح الگوی مصرف بیشتر شود.

صابری،آموزش و پژوهش را ضروری دانسته و یادآورشد: باید این موضوع را از مقاطع پایه به عنوان یک دغدغه بین دانش آموزان مطرح کنیم.

همچنین،علی رضا شکیبا، مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در باره معضل آب افزود: مدارس به امر پژوهش ورود کرده اند واین می تواند منشا اثرات خوبی در اینده باشد.

وی با بیان اینکه باید مشارکت دانش‌آموزان افزایش یابد مطرح کرد: سعی می‌کنیم تا زمینه رشد وخلاقیت دانش آموزان را فراهم کرده و مهارت های حل بحران را به آنها آموزش دهیم.

گفتنی است در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آثارهنری و پژوهش های تخصصی در حوزه بحران آب وخاک توسط دانش آموزان این مدرسه ارایه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه