English

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی خبر داد

برگزاری سومین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد جام فجر در مشهد

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: سومین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد این استان در رشته تن بال، جام گرامیداشت دهه فجر، در مشهد برگزار شد.

برگزاری سومین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد جام فجر در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علیرضا دوانلو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سومین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد جام فجر با شرکت 50 بیلیارد باز اهل خراسان رضوی در مجتمع ماهان مشهد برگزار شد که استقبال از این مسابقات غیرمنتظره بود.

وی با بیان اینکه مسابقات مزبور برای نخستین بار در رشته تن بال برگزار شد، افزود: بدین ترتیب امسال برای اولین بار در استان خراسان رضوی مسابقات هر سه گرایش بیلیارد شامل ایت بال، ناین بال و تن بال برگزار شد.

 رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضویگفت: در پایان این مسابقات که از روز جمعه آغاز شده بود سینا ولی زاده به مقام قهرمانی رسید و محمدصادق عیدی رتبه دوم را از آن خود کرد.

دوانلو اظهار داشت: دیدار پایانی یک مسابقه پایاپای و دیدنی بود که ولی زاده در لحظات آخر موفق شد با نتیجه 10 بر 9 عیدی را مغلوب کند.

وی گفت: ولی زاده از قهرمانان رشته بیلیارد در خراسان رضوی است که سابقه بازی در کشورهای اروپایی و آمریکایی را دارد و عیدی نیز رئیس کمیته استعدادیابی هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی است.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی افزود: در بازی رده بندی نیز محسن مظلومی با نتیجه 6 بر 4 بر ابوالفضل دانشور پیروز شده و به مقام سوم دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر