English

عضو شورای اسلامی شهر مشهد :

نیازمند یک اصلاح روش‌های برخورد با موضوع حاشیه شهر مشهد هستیم

عضو شورای شهر مشهد گفت: در بحث حاشیه شهر مشهد نیازمند یک اصلاح اساسی در روش‌های برخورد با این موضوع هستیم و امید می‌رود که بتوانیم با طرحی نو راهکاری بهتر برای حل مسائل حاشیه شهر بیندیشیم.

نیازمند یک اصلاح روش‌های برخورد با موضوع حاشیه شهر مشهد هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،احمد نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: مهم ترین اقدام صورت‌گرفته در شورای پنجم به کارگیری عقل و خرد جمعی در مدیریت شهری بوده است و در کنار آن نیازمند مشارکت فکری، اقتصادی و نظارتی مردم هستیم.

وی افزود: باید از به‌روزترین علوم و فناوری های روز در جهت رشد و توسعه شهری بهره‌مند شویم و از شهردار جدید شهر مشهد درخواست داریم تا در مسیر تحقق اهداف اعضای شورای پنجم در مسیر ارائه خدمت شایسته به مردم تلاش کند.

شهردار اسبق مشهد با بیان اینکه لیست امید شعارهایی را در زمینه‌های مختلف مدیریت شهری به مردم داده است، خاطرنشان کرد: مهمترین انتظار مردم از اعضای شورای پنجم شهر مشهد پایبندی آن‌ها به وعده‌های داده‌شده‌شان در قبل از انتخابات بوده است و باید ۱۵ نفر منتخب مردم به‌خوبی پاسخ اعتماد مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را بدهند.

نوروزی درباره حاشیه شهر گفت: روش‌های کنونی نشان داده که عملکرد ما قبل و بعد از انقلاب شکست خورده است و روند رو به افزایش حاشیه‌نشینی بیانگر این مطلب است و امید می‌رود که بتوانیم با طرحی نو راهکاری بهتر برای حل مسائل حاشیه شهر بیندیشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه