English

شهردار مشهد خبر داد

بهره‌برداری از هزار پروژه شهری در مشهد تا پایان سال جاری

شهردار مشهد گفت: تا پایان سال جاری یک هزار پروژه شهری در شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد

بهره‌برداری از هزار پروژه شهری در مشهد تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سید صولت مرتضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان شهرداری منطقه 5 مشهد بیان کرد: همکاران ما در شهرداری مشهد به فضل الهی اقدامات بزرگی انجام داده‌اند تا در شهر مشهد پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری بالغ بر یک هزار پروژه ریز و درشت اعم از بوستان‌های خطی، محلی، منطقه‌ای و شهری، پروژه‌های اصلاح معابر، ساماندهی آب‌های سطحی و پروژه‌های ترافیکی و عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار مشهد اضافه کرد: همچنین در سال جاری ادامه خط دو قطارشهری مشهد فاز به فاز و چندین ایستگاه قطارشهری نیز به بهره‌برداری می‎رسد.

مرتضوی همچنین در خصوص دوربرگردان غیرهمسطح شاهد نیز بیان کرد: تا چند روز آینده نیز دوربرگردان شاهد در چند روز آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی عنوان کرد: بوستان چهل‌بازه، توسعه بوستان وکیل‌آباد و توسعه بوستان کوهسنگی و فاز اول کمربند جنوبی مشهد نیز دیگر پروژه‌هایی است که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار مشهد تصریح کرد: شهرداری‌ها وظایف متنوعی دارند لذا ضرورت داشت ساختمانی در منطقه 5 افتتاح شود تا ساختمان‌های دیگر در آن تجمیع شود.

مرتضوی عنوان کرد: پراکندگی ساختمان‌های شهرداری برای مردم زحمت ایجاد می‌کند لذا ساختمان شهرداری منطقه 5 مشهد با صرفه‌جویی‌ها به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر