English

شمار شهدای غزه از مرز ۳۵ هزار و ۷۰۰ تن گذشت

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۳۵ هزار و ۷۰۹ نفر رسیده است.

شمار شهدای غزه از مرز ۳۵ هزار و ۷۰۰ تن گذشت
به گزارش خبرگزاری موج

به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، شهادت ۳۵ هزار و ۷۰۹ نفر از ساکنان این باریکه را در پی داشته است.

همچنین بر اساس بیانیه صادرشده از سوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به زخمی‌شدن ۷۹ هزار و ۹۹۰ نفر انجامیده است.

علاوه بر این وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت را علیه ساکنان نوار غزه مرتکب شده است.

طبق اعلام این نهاد پزشکی فلسطینی در پی جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۶۲ شهید و ۱۳۸ مجروح به بیمارستان‌های نوار غزه منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه زیر آوار قرار دارد و یا در خیابان‌ها رها شده و نیروهای اورژانس و پدافند غیرعامل نوار غزه توانایی دسترسی به آن‌ها را ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه