English

سخنگوی جنبش انصارالله یمن:

آمریکا بانی تعلیق فعالیت شرکت‌های کشتیرانی در دریای سرخ است

به گفته سخنگوی جنبش انصارالله یمن، آنچه تعدادی از شرکت‌های کشتیرانی مبنی بر تعلیق فعالیت خود به بهانه خطرات زیاد در دریای سرخ اعلام کردند، نتیجه فشار و ارعاب آمریکاست.

آمریکا بانی تعلیق فعالیت شرکت‌های کشتیرانی در دریای سرخ است
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت آنچه تعدادی از شرکت‌های کشتیرانی مبنی بر تعلیق فعالیت خود به بهانه خطرات زیاد در دریای سرخ اعلام کردند، نتیجه فشار و ارعاب آمریکاست که البته موضعی نادرست است و تنها با تبلیغات مغرضانه آمریکا همسو است.

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها کشتی از تنگه باب المندب عبور می‌کنند، تصریح کرد: هیچ گونه ممنوعیتی برای هیچ کشتی‌ای وجود ندارد مگر کشتی‌هایی که با دشمن جنایتکار صهیونیستی مرتبط هستند یا به بندرهای آن در فلسطین اشغالی می‌روند.

در همین راستا، وزارت خارجه در دولت صنعا هم از شرکت‌های کشتیرانی خواست به عملیات خود در دریای سرخ ادامه دهند و اعلام کرد عملیات نیروهای دریایی یمن تنها علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های عازم بنادر این رژیم است‌.

روزنامه «وال استریت ژورنال» آمریکا نوشت در پی نگرانی‌ها از تشدید تنش پس از حملات آمریکا و انگلیس به یمن، شرکت «شِل» انگلیس تا اطلاع ثانوی عبور کشتی‌های خود از دریای سرخ را متوقف کرده است.

آمریکا و انگلیس اخیرا و به بهانه مقابله با حملات ارتش یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی، نقاطی را در این کشور هدف قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه