English

سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد»

نتانیاهو و فرماندهان جنگی در پایان جنگ به زانو درخواهند آمد

در روزهای گذشته، دشمن با تحرکات زمینی و بمباران های مکرر تلاش کرده است تا وارد نوار غزه شود. اما مبارزان قسام با استفاده از جنگ‌افزارهای قدرتمند خود به دشمن پاسخ مناسبی داده‌اند.

نتانیاهو و فرماندهان جنگی در پایان جنگ به زانو درخواهند آمد

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد: در روزهای اخیر و پس از ۲۰ روز آمادگی جنگی، دشمن تحرکات زمینی خود را در چندین محور نوار غزه آغاز کرده است.

ابوعبیده افزود: با تکیه بر سیاست زمین سوخته و تخریب فراوان، دشمن با بمباران های زمینی، هوایی و دریایی نفوذ زمینی را انجام داد.

وی ادامه داد: مبارزان ما توانستند در تمامی جبهه‌ها با دشمن درگیر شوند و تاکنون ۲۲ جنگ‌افزار آن را هدف قرار داده‌اند.

ابوعبیده اظهار کرد: ما برای نخستین بار در این نبرد از بمب‌هایی که از فاصله صفر با تانک‌ها استفاده می‌شوند، بهره برداری کرده‌ایم. ما توانستیم تعداد زیادی از سربازان دشمن را در جریان درگیری‌ها کشته یا زخمی کنیم. توپخانه و موشک‌ها نیز به مقابله ادامه می‌دهند.

وی افزود: نیروی دریایی قسام با استفاده از اژدر هدایت‌شونده "عاصف" حملاتی علیه اهداف آبی دشمن در نزدیکی سواحل غزه به انجام رساند. ما برای اولین بار در این نبرد از اژدر هدایت‌شونده "عاصف" علیه اهداف آبی استفاده کردیم.

ابوعبیده گفت: عملیات دفاعی ما ادامه دارد و ما بسیاری از منابع و تجهیزات را در اختیار داریم. غزه برای دشمن گورستان و میدان جنگ سربازان و فرماندهان سیاسی و نظامی خواهد بود.

وی ادامه داد: به نتانیاهو و فرماندهان جنگی وی اعلام می‌کنیم که در پایان جنگ، آنان به زانو در خواهند آمد و حمله به غزه پایان سیاسی آنان خواهد شد.

ابوعبیده گفت: از تمامی نظامیان و مبارزان با شرافت امت می‌خواهیم که فرصت را بهره ببرند و در این نبرد شرکت کنند.

وی افزود: ما شواهد دشمن در مورد آزادسازی یکی از اسرا را مشاهده کرده‌ایم. ما دسترسی آنان به هر یک از اسرایی که در اختیار قسام قرار دارند را رد می‌کنیم.

ابوعبیده گفت: این اتفاق، اگر صحت داشته باشد، ممکن است در درگیری با گروه‌های مستقل رخ داده باشد، زیرا برخی از اسرا در اختیار ساکنان غزه قرار دارند.

وی در ادامه افزود: به میانجی‌گران گفتیم که با توجه به تمایلمان برای عدم نگهداری از برخی اسرای خارجی، در آینده این افراد را آزاد خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه