English

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق:

رژیم صهیونیستی از خشم مردم مسلمان و عرب بترسد

نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق به اسرائیل و حامیان آن نسبت به خشم مردم کشورهای عربی و مسلامان همزمان با تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه هشدار داد.

رژیم صهیونیستی از خشم مردم مسلمان و عرب بترسد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ایرث نیوز، دفتر رسانه‌ای نوری المالکی ، رئیس ائتلاف دولت قانون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، المالکی در جریان دیدار با سفیر اتحادیه اروپا در عراق درخصوص آینده روابط این کشور با کشورهای اتحادیه اروپا و لزوم تقویت آن در زمینه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دو طرف در جریان این دیدار همچنین رخدادهای کنونی فلسطین اشغالی و محاصره اعمال شده بر نوار غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دادند.

نوری المالکی در جریان این دیدار ضمن تأکید بر اهمیت موضع و نقش کشورهای اتحادیه اروپا در کاهش تنش‌ها در داخل اراضی فلسطینی و محکومیت کشتار ملت فلسطین توسط رژیم اشغالگر، نسبت به خشم مردم کشورهای عربی و اسلامی نسبت به رژیم اشغالگر و حامیان آنها در صورت تداوم نقض‌ها، اقدامات تحریک‌آمیز و تنش علیه ملت فلسطین هشدار داد.

وی بر لزوم ورود مواد غذایی و امدادرسانی به نوار غزه و همچنین پایان یافتن محاصره اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

نوری المالکی اعلام کرد که کشورش مخالف درخواست‌ها برای کوچاندن اجباری ساکنان نوار غزه است.

در همین راستا، سفیر اتحادیه اروپا در عراق بر تمایل این اتحادیه به توسعه چشم‌انداز همکاری با عراق تاکید کرد و نسبت به پایان یافتن درگیری و برقراری ثبات در سرتاسر خاورمیانه ابراز امیدواری کرد.

این اظهارات در شرایطی منتشر می‌شود که عملیات طوفان الاقصی وارد دهمین روز خود شده و ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی از بامداد امروز دوشنبه حملات خشونت‌آمیز و شدیدی را با هواپیماهای جنگی و توپخانه سنگین به مناطق مختلف غزه انجام می‌دهد. این در حالی است که در دور جدید حملات وحشیانه صهیونیست‌ها، نیروهای امداد و نجات و مقرهای آنها آماج حملات این رژیم قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً از فلسطینی‌های ساکن در شمال نوار غزه خواست تا خانه‌های خود را ترک کرده و به جنوب این باریکه بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی با هدف توجیه حملات خود به غیرنظامیان و مناطق مسکونی در نوار غزه مدعی شد که اعضای گردان‌های عزالدین القسام در تونل‌ها و زیر منازل غزه و همچنین در ساختمان‌هایی که غیرنظامیان در آن زندگی می‌کردند، مخفی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه