English

رئیس جمهور عراق:

جنایت ترور فرماندهان پیروزی باید همواره محکوم شود

عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق در پیامی به مراسم رسمی بزرگداشت شهادت فرماندهان پیروزی در بغداد تأکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.

جنایت ترور فرماندهان پیروزی باید همواره محکوم شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری السومریه، رئیس جمهور عراق در پیامی به مناسبت سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی تاکید کرد که جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محکوم شده و مورد نکوهش قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش، عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق، در پیامی که در مراسم رسمی سومین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در بغداد برگزار شد و «عبدالله العلیاوی» به نمایندگی از رئیس جمهور آن را قرائت کرد، گفت: فرماندهان پیروزی نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند. جنایت فرودگاه بغداد باید همواره محل محکومیت و نکوهش باقی بماند.

در ادامه پیام رئیس جمهور عراق آمده است: سیره و روش زندگی پیروزی باید مایه مباهات و افتخار همه میهن پرستان و آزادیخواهان باشد. جنایت ترور این فرماندهان باید در اولویت تعاملات سیاسی قرار داشته باشد.

رشید در پیام خود افزود: ما تسلیت خود را به خانواده این دو شهید تکرار می‌کنیم و از رزمندگان می‌خواهیم به پیروی از راه آنها ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی