English

دیدار رئیس موساد با دو مقام امنیتی آمریکا

رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سفر قریب‌الوقوع خود به واشنگتن با دو مقام امنیتی آمریکا دیدار می کند.

دیدار رئیس موساد با دو مقام امنیتی آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی ، شامگاه روز جمعه، گزارش داد که « یوسی کوهن » رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به زودی به واشنگتن سفر خواهد کرد.

وبگاه شبکه صهیونیستی «آی۲۴» به نقل از کانال ۱۳ گزارش داد رئیس موساد در حال برنامه‌ریزی‌‌های پایانی برای سفر به آمریکاست.

در ادامه این گزارش آمده است که یوسی کوهن با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی و «ویلیام برنز» رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) دیدار خواهد کرد آن هم علی‌رغم آنکه هنوز جایگاه بزنز به عنوان رئیس سازمان سیا تثبیت نشده است.

کانال ۱۳ همچنین خبر داد که احتمال دارد یوسی کوهن با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا نیز دیدار کند؛ اما این دیدار هنوز تأیید نشده است.

این در حالی است که جو بایدن تا این لحظه، هنوز با نتانیاهو و هیچ یک از سران کشورهای خاورمیان گفت‌و‌گویی نداشته است آن هم بر خلاف «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که تنها پس از گذشت سه روز از ورودش به کاخ سفید با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت‌و‌گو کرد.

طبق گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی کوهن و تیم وی در این سفر، تمامی اطلاعاتی را که تل‌آویو درباره برنامه هسته‌ای ایران بدست آورده، در اختیار دولت بایدن قرار خواهد داد.

آی۲۴ نیز در این خصوص اشاره کرد که مطابق با گزارش‌ها، خواسته‌های تل‌آویو از آمریکا شامل متوقف شدن حمایت ایران از آنچه گروه‌های تروریستی منطقه خوانده شده و خروج ایران از سوریه، عراق و یمن خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی