English

جنبش مقاومت اسلامی:

حماس به مردم و امت خود وفادار باقی خواهد ماند

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد: حماس به مردم و امت خود وفادار باقی خواهد ماند و پرچم مقاومت را در سرزمین فلسطین در کنار تمامی چهره‌های انقلابی ملت‌مان برافراشته نگه خواهد داشت.

حماس به مردم و امت خود وفادار باقی خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری موج، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سی‌وسومین سالگرد تاسیس خود تاکید کرد، همانند سدی نفوذناپذیر در برابر تمامی تلاش‌ها برای نابودی مساله فلسطین و در راس آنها معامله قرن و پیامدهای آن ایستادگی خواهد کرد.

به نوشته روزنامه عربی۲۱، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: حماس امانتدار اصول و حقوق انسانی و سرزمینی و مقدسات مردم فلسطین باقی خواهد ماند.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: حماس به مردم و امت خود وفادار باقی خواهد ماند و پرچم مقاومت را در سرزمین فلسطین در کنار تمامی چهره‌های انقلابی ملت‌مان برافراشته نگه خواهد داشت تا با هم به اهداف مردم‌مان یعنی آزادی، بازگشت و پس گرفتن سرزمین و مقدساتمان برسیم.

همچنین حماس تاکید کرد: با تمامی میهن‌پرستان برای افزایش مقابله با تمامی تلاش‌ها جهت عادی‌سازی میان برخی طرف‌ها در منطقه و رژیم صهیونیستی همکاری خواهیم کرد چرا که عادی‌سازی اشتباهی ملی و در راستای طرح صهیونیستی در منطقه است.

این جنبش در ادامه ضمن قدردانی از موضعگیری‌های ملی مردم کشورهای عربی و اسلامی و نیز تمامی آزادگان جهان در حمایت از مبارزات مردم فلسطین و پشتیبانی از آنها، از این طرف‌ها خواست مخالفت خود را با روند عادی‌سازی اعلام کرده و از تلاش‌ها برای تحریم رژیم اشغالگر در تمامی زمینه‌ها و مشروعیت‌زدایی از هر روندی برای ادغام این رژیم اشغالگر در منطقه حمایت کنند.

همچنین در این بیانیه تاکید شد: شهر قدس اشغالی پایتخت فلسطین، محور درگیری با اشغالگران صهیونیست و همواره الهام‌بخش انقلاب فلسطین باقی خواهد ماند و پس از بیرون راندن اشغالگر از تمامی سرزمین‌مان، پایتخت کشور فلسطین خواهد بود.

حماس در ادامه برداشتن گام‌هایی واقعی در مسیر حمایت از مقاومت و ثبات فلسطینی‌ها در قدس را به عنوان اولویتی در یک استراتژی ملی و جامع که مقاومت مردم ما را در خاک اشغالی‌اش تقویت می‌کند، خواستار شد.

این جنبش تاکید کرد: حماس برای برقراری اتحاد میان فلسطینی‌ها و مشارکت ملی واقعی در تمامی موسسه‌های ملی که در هر نقطه‌ای نماینده مردم فلسطین هستند و در آنها میهن‌پرستان در استراتژی یکپارچه مبارزه با چالش‌های بزرگ پیش روی مساله فلسطین شرکت دارند، به کار و تلاش ادامه خواهد داد و این مساله نیازمند سرعت بخشیدن به احیا و راه‌اندازی دوباره سازمان آزادی‌بخش است به شکلی که حضور نماینده تمامی ملی‌گراها در آن تضمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه