English

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی:

برای پیروزی ترامپ دعا می‌کنیم

وزیر داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد برای پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری دعا می‌کنیم چراکه اگر خدای نکرده ترامپ انتخاب نشود، می‌دانم که ایرانی‌ها، حزب‌الله، حماس و دیگران خوشحال خواهند شد.

برای پیروزی ترامپ دعا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، در حالی که نتایج غیررسمی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تا کنون حاکی از پیشتازی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات است اما «آریه درعی» وزیر داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که برای پیروزی مجدد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده دعا می‌کند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، درعی شامگاه سه‌شنبه در یک مصاحبه رادیویی گفت: «برای پیروزی ترامپ در این انتخابات دعا می‌کنم. او در این چهار سال نشان داده که دوست واقعی برای یهودی‌ها و اسرائیل است».

وی همچنین افزود: «[بایدن] هم دوست اسرائیل اما اگر خدای نکرده ترامپ انتخاب نشود، می‌دانم که ایرانی‌ها، حزب‌الله، حماس و دیگران خوشحال خواهند شد».

همزمان شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «منابع ارشد» در تل‌آویو گزارش داد که تخمین زده می‌شود بایدن به کاخ سفید را پیدا کند. این در حالی است که همین شبکه در سال ۲۰۱۶ نیز پیش‌بینی کرده بود «هیلاری کلینتون» در انتخابات پیروز شود.

امروز همچنین «آلون بن دیوید» و «راویو دراکر» تحلیلگران شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش دهند که پیشتازی فعلی بایدن در نتایج غیررسمی، باعث نگرانی دستگاه امنیتی-نظامی این رژیم شده زیرا از تقویت موضع و جایگاه ایران بعد از پیروزی احتمالی بایدن هراس دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی