English

سازمان‌ جهانی بهداشت:

امنیت و سلامت جامعه جهانی در خطر است

مدیر سازمان بهداشت جهانی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت جامعه جهانی در خطر است بیان کرد جهش اخیر در کرونا در برخی کشورهای اروپایی و شمال آمریکا سران این کشورها را در معرض لحظه‌ای حساس برای اقدام قرار داده است.

امنیت و سلامت جامعه جهانی در خطر است

به گزارش خبرگزاری موج، «تدروس آدهانوم» مدیر سازمان بهداشت جهانی بامداد روز چهارشنبه (به وقت تهران) درباره در خطر بودن امنیت و سلامت جامعه جهانی هشدار داد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «سلامت و امنیت تمام جامعه جهانی در خطر قرار دارد. راه‌حل‌ها باید به عنوان کالاهای مشترک جهانی و بر اساس دسترسی عادلانه و مقرون به صرفه برای همگان به اشتراک گذاشته شود. اینها الزامات عمومی، بهداشتی و اقتصادی هستند.»

آدهانوم دور روز پیش نیز در سخنرانی آنلاینی گفته بود: «جهش اخیر در موارد کووید-19 ( کرونا ) در برخی کشورهای اروپایی و شمال آمریکا سران این کشورها را در معرض لحظه‌ای حساس برای اقدام قرار داده است.»

آدهانوم اضافه کرد: «این لحظه حساس دیگری برای اقدام است. لحظه حساس دیگری برای برخاستن رهبران بوده و لحظه حساس دیگری برای مردم است تا برای هدفی مشترک متحد شوند.»

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت دو روز پیش  در حساب توئیتری خود  با اعلام قرنطینه کردن خود گفت: «به دلیل تماس با فردی که تست کرونای وی مثبت درآمده است خود را قرنطینه کرده‌ام. حالم خوب است و علائمی ندارم اما طی روزهای آینده به خاطر رعایت پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت در قرنطینه باقی خواهم ماند و از خانه کارها را انجام خواهم داد.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه