English

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اعلام شد

براساس آمارهای رسمی مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۶ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۸۱۴ نفر رسیده است.

آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (دوشنبه) گزارش کرد که در ۲۴ ساعت گذشته مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۶ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۸۱۴ نفر و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۱۹۹ هزار و ۵۰۹ نفر رسید.

با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلد اُ میترز» مجموع مبتلایان به کرونا در ایالات متحده آمریکا را هفت میلیون و چهار هزار و ۷۶۸ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۲۰۴ هزار و ۱۱۸ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، گزارش کرد که ایالت کالیفرنیا با ۷۸۶ هزار و ۱۶۸ مورد ابتلا و ۱۵ هزار و ۱۸ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده است و ایالت نیویورک که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون بعد از تگزاس و فلوریدا با ۴۴۹ هزار و ۹۰۰ مورد ابتلا در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

با اینحال، نیویورک با ۳۳ هزار و ۸۷ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۳۰ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۱۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۹۵۹ هزار و ۵۶۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۲۱ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۴۵۹ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با پنج میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۸۰ مورد ابتلا و ۸۷ هزار و ۸۸۲ مورد فوتی و برزیل با چهار میلیون و ۵۴۴ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۱۳۶ هزار و ۸۹۵ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه