English

آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آمریکا

براساس جدیدترین آمارهای اعلام شده مجموع قربانیان کرونا در آمریکا به مرز 122 هزار نفر رسید.

آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ ۷۵۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۱۲۱ هزار و ۹۶۹ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که ۳۳ هزار و ۵۱۵ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا به ویروس کرونا آلوده شدند و مجموع مبتلایان به «کووید-۱۹» در این کشور به دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۵۲ نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا تا حدودی کاهش داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را دو میلیون و ۴۶۲ هزار و ۵۵۴ نفر و مجموع قربانیان آن را ۱۲۴ هزار و ۲۸۱ نفر گزارش کرد. ایالت نیویورک با ۴۱۳ هزار و ۳۵۵ مورد ابتلا و ۳۱ هزار و ۳۴۶ مورد فوتی، کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دستکم ۹ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۰۰ نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان ۴۸۲ هزار و ۱۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و چهار میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۲۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه