English

حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را تهدید به حمله موشکی کرد.

حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تایمز اسرائیل، ویدئویی روز شنبه از حزب الله لبنان منتشر شده که نشان می‌دهد این جنبش قادر است بخش‌های بزرگ تحت اشغال رژیم صهیونیستی را هدف دقیق موشک‌های هدایت شونده قرار دهد و حتی می‌تواند به «اهداف خیلی دقیق» در هر منطقه از فلسطین اشغالی که بخواهد حمله کند.

در این ویدئو مختصات اهدافی در فلسطین اشغالی در حالی نشان داده شده است که صدای تهدید دبیرکل حزب الله لبنان به موشک باران بر روی این بخش‌ها نیز شنیده می‌شود.

سید حسن نصرالله در این ویدئو می‌گوید: «امروز، ما می‌توانیم تل آویو را هدف قرار دهیم و اگر خدا بخواهد و با یاری او، قادر هستیم به اهداف بسیار دقیق در آنجا حمله کنیم. ما هر جایی در فلسطین اشغالی را که بخواهیم مورد هدف قرار می‌دهیم.»

در پایان ویدئو نیز متنی به زبانی عبری و عربی ظاهر می‌شود با این مضمون که بدانید اگر کاری برای سد کردن راه انجام دهید، دیگر کاری از دستتان برنمی آید راهی برایتان نخواهد ماند.

گفته می‌شود حزب الله لبنان بیش از ۱۵۰ هزار موشک دارد و همین مسئله باعث هراس رژیم صهیونیستی از هر جنگی شده است.

همچنین پیش از این برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره موشک‌های نقطه زن حزب الله هشدار دادند که: «اگر حزب الله طرح موشک‌های نقطه زن خود را به پایان برساند، بدون داشتن هواپیما، نیروی هوایی در اختیار خواهد داشت».

در ادامه نیز این هشدار آمده است: «اسرائیل باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا موشک‌های دشمن نتواند شکستش دهد و حتی او بتواند آن‌ها را منهدم کند».

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی