English

قطعی گسترده اینترنت و تماس صوتی در کشور آمریکا

مشتریان آمریکایی از قطعی گسترده اینترنت و تماس صوتی در کشورشان خبر داد.

قطعی گسترده اینترنت و تماس صوتی در کشور آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سی ان ان، روز گذشته مشتریان آمریکایی شرکت تی موبایل از قطعی گسترده سرویس‌های شبکه این شرکت خبر داده اند. آنها قادر به برقراری تماس یا دسترسی به اینترنت نبودند.

اپراتورهای دیگر موبایل نیز ادعا می‌کنند هنگامیکه مشتریانشان با خطوط تی موبایل تماس بگیرند، ارتباط آنها نیز قطع شده است.

نویل ری، مدیر بخش فناوری شرکت تی موبایل در یک توئیت نوشت: مهندسان ما مشغول حل مشکلات مربوط به تماس صوتی و دیتا در سراسر آمریکا هستند.

این شرکت بعداً اعلام کرد قطعی سرویس‌ها به دلیل مشکل روتینگ بوده که روی صوت و پیام تأثیر گذاشته است. چند ساعت بعد ری در توئیت دیگری نوشت: سرویس‌های دیتا اکنون در دسترس هستند و برخی مشکلات مربوط به تماس نیز برطرف شده است.

این درحالی است که بعد از ظهر روز گذشته، وب سایت Down Detector بیش از ۱۰۰ هزار گزارش مربوط به قطعی سرویس‌ها در سراسر آمریکا را ثبت کرده است. چند ساعت بعد تعداد گزارش‌های مذکور در وب سایت که به اختلال در تماس صوتی و دسترسی به اینترنت مربوط بود به ۲۵ هزار شکایت کاهش یافت.

به گفته پلیس محلی هریس کاونتی در ایالت تگزاس، قطعی سرویس‌های این اپراتور موبایل حتی به افراد اجازه نمی‌داد با اورژانس تماس بگیرند.

علاوه بر آن در وب سایتDown Detector هزاران گزارش مربوط به قطعی سرویس‌های شبکه وریزون نیز ثبت شد، اما سخنگوی این اپراتور ادعا کرد این گزارش‌ها اشتباه هستند.

به گفته این اپراتور موبایل، هرگونه اختلالی در سرویس‌های مشتریان مربوط به مشکلات شبکه تی موبایل است.

شرکت AT&T نیز اعلام کرد اختلالات در سرویس‌های مشتریانش نیز به مشکلات در شبکه تی موبایل مربوط بوده است. هزاران نفر از کاربران این اپراتور موبایل نیز گزارش‌های قطعی سرویس در وب سایتDown Detector ثبت کرده بودند. AT&Tدر یک توئیت نوشت: شبکه‌های ما به طور نرمال در حال فعالیت است. احتمال دارد برخی مشتریان نتوانند با افرادی که از سرویس شرکت‌های دیگر استفاده می‌کنند، ارتباط برقرار کنند.

همچنین در این وب سایت گزارش‌هایی مربوط به قطعی سرویس کاربران شرکت اسپرینت نیز ثبت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه