English

نخست وزیر پاکستان:

زمان مناسبی برای میانجی گیری ترامپ در موضوع کشمیر است

عمران خان نخست وزیر پاکستان در اظهار نظری گفته است: تنش میان هند و پاکستان در موضوع کشمیر می تواند به یک بحران منطقه ای ختم شود و اکنون زمان مناسبی برای میانجی گری ترامپ در این رابطه است.

زمان مناسبی برای میانجی گیری ترامپ در موضوع کشمیر است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، عمران خان نخست وزیر پاکستان در اظهار نظری گفت: تنش ها میان هند و پاکستان در موضوع کشمیر ، قابلیت تبدیل شدن به یک بحران منطقه ای را داراست. وی در ادامه گفته است: اکنون زمان مناسبی برای میانجی گری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این رابطه است.

این اظهار نظر نخست وزیر پاکستان 1 روز پس از آن بیان شده که ارتش پاکستان، هند را متهم به استفاده از سلاح های خوشه ای در بمباران مناطق مرزی با پاکستان در منطقه کشمیر کرده بود که منجر به مرگ 2 غیر نظامی و زخمی شدن 11 تن دیگر شده است. هند این ادعای ارتش پاکستان را قویا رد کرده است.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در پیامی توئیتری گفت: رئیس جمهور ترامپ به من پیشنهاد داد که در موضوع کشمیر میانجی گری کند. من فکر می کنم اکنون زمان مناسبی برای اقدام میانجی گرانه ترامپ است زیرا تنش ها میان هند و پاکستان در مجاورت خطوط مرزیشان به دلیل عملیات نیروهای هندی افزایش یافته است. 

عمران خان گفته است: تنش ها میان هند و پاکستان قابلیت تبدیل شدن به یک بحران تمام عیار منطقه ای را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه