English

عمران خان در تجمع ۳۰۰۰۰ نفری پاکستانی های مقیم آمریکا شرکت کرد

عمران خان نخست وزیر پاکستان در تجمع 30000 نفری پاکستانی های مقیم آمریکا شرکت کرده و برای آن ها سخنرانی انجام داد. وی روز دوشنبه(31 تیرماه) با دونالد ترامپ دیدار و رایزنی خواهد داشت.

عمران خان در تجمع 30000 نفری پاکستانی های مقیم آمریکا شرکت کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، عمران خان در تجمع 30000 نفری اتباع پاکستانی مقیم آمریکا شرکت کرد و برای آن ها سخنرانی انجام داد. حضور این میزان از اتباع پاکستانی در سخنرانی نخست وزیر پاکستان در آمریکا، پیش از این سابقه نداشته است.

عمران خان در سخنرانی خود خطاب به مردم پاکستان گفت کشورش قصد ندارد هیچ کمکی از آمریکا دریافت کند. وی همچنین این اطمینان را داد که پاکستان در مقابل هیچ کشوری تعظیم نخواهد کرد. 

قرار است عمران خان در روز دوشنبه(31 تیرماه) با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیدار کند. انتظار می رود رهبران پاکستان و آمریکا در گفتگوهای خود به موضوعاتی از قبیل فرآیند صلح افغانستان، بهبود روابط دوجانبه، و تلاش هند برای قراردادن پاکستان در لیست سیاه FATF بپردازند.

FATF، پاکستان را در لیست خاکستری خود قرار داده است و اگر این کشور در زمینه مبارزه با تروریسم ، پیشرفت قابل توجهی از خود نشان ندهد در ماه اکتبر به لیست سیاه منتقل خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه