English

وزارت خارجه عراق:

عراق هیچ رابطه‌ای با رژیم صهیونیستی ندارد

وزارت خارجه عراق با انتقاد از غصب خاک فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عراق هیچ رابطه‌ای با این رژیم نداشته و به اصل تحریم آن، پایبند است.

عراق هیچ رابطه‌ای با رژیم صهیونیستی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت خارجه عراق امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: برخی از رسانه‌های اظهارات نامناسبی را از زبان سفیر عراق در آمریکا اعلام کردند.

بغداد تأکید کرد که برای وزارت خارجه اهمیت دارد که توضیح دهد کشورها و رسانه‌ها اهمیت ویژه‌ای برای مسئله فلسطین قائل هستند؛ [مسئله‌ای] که محور اصلی نشستها و کنفرانس‌هایی در خارج است که نمایندگان و هیئتهای ما در آن شرکت می‌کنند.

شبکه آفاق به نقل از وزارت خارجه عراق گزارش داد که در برخی از رسانه‌ها گاهی بخشهایی از اظهارات را دست‌چین می‌کنند «با تعبیر ناقصی بیان می‌شود... که موضع اصولی عراق را خدشه‌دار می‌کند».

بغداد تصریح کرد که موضع «عراق در قبال مسئله فلسطین همان موضع اصولی و تاریخی مبنی بر عدم پذیرش اسرائیل اشغال‌گر است».

وزارت خارجه عراق با انتقاد از غصب خاک فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ، خاطر نشان کرد که هیچ رابطه‌ای با این رژیم ندارد و به اصل تحریم آن، پایبند است.

در این بیانیه تأکید شد که عراق «در محافل منطقه‌ای و بین‌المللی در طول تاریخ حامی مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین  و دفاع از حقوق آن بوده است».

بغداد همچنین خاطر نشان کرد که حتی یک روز از موضع خود دست بر نداشته است و هر گونه عادی‌سازی رابطه با این رژیم اشغالگر را نمی‌پذیرد؛ رژیمی که می‌کشد، آواره می‌کند و زندگی انسانها را با ظلم و تجاوز نابود می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی