English

حادثه خونین در برزیل جان ۱۱ نفر را گرفت

بعد از ظهر یکشنبه(29 اردیبهشت ماه)، گروهی از افراد مسلح به یک باشگاه در شهر بلم برزیل در ایالت پارا این کشور حمله کردند و جان 11 نفر را گرفتند.

حادثه خونین در برزیل جان 11 نفر را گرفت

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، بعد از ظهر یکشنبه(29 اردیبهشت ماه)، گروهی از افراد مسلح به یک باشگاه در شهر بلم برزیل در ایالت پارا این کشور حمله کردند و به روی مردم آتش گشودند. در نتیجه این حمله، تاکنون 6 زن و 5 مرد جان خود را از دست داده اند. مقام های مسوول برزیل فقط از رخداد یک کشتار خبر داده اند و به جزئیات این حادثه اشاره ای نکرده اند. 

وب سایت خبری G1 گزارش داده: در این حمله مسلحانه، 7 نفر شرکت داشته اند. رسانه های خبری گفتند: مهاجمان یا یک موتور سیکلت و 3 اتومبیل در محل وقوع حادثه حاضر شده بودند. ناتالیا ملو یک مقام ایالت پارا فقط گفته است:"می توانم وقوع یک کشتار را تایید کنم". مقام های مسوول از دادن پاسخ به تماس های تلفنی خودداری می کنند. مقام های پلیس نیز از پاسخگویی در مورد این حادثه تاکنون خودداری ورزیده اند. 

برزیل آمار بسیار بالای 64000 مورد آدمکشی را در سال 2017 به ثبت رسانده است. حدود 70 درصد از این آمار مربوط به کشتار با استفاده از سلاح گرم بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه