English

نماینده خوان گوآیدو با مقام های پنتاگون دیدار و گفتگو می کند

نماینده خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا با مقام های پنتاگون در هفته آینده دیدار خواهد کرد. هدف اصلی این مذاکرات، بررسی راه های مختلف تغییر نظام سیاسی در ونزوئلا است.

نماینده خوان گوآیدو با مقام های پنتاگون دیدار و گفتگو می کند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از راشاتودی، نماینده خوان گوآیدو رهبر مخالفان ونزوئلا با مقام های پنتاگون در هفته آینده دیدار خواهد کرد. محور اصلی مذاکرات دو طرف، بررسی راهبردهای گوناگون برای پیشبرد دستور کار تغییر رژیم در ونزوئلا است. گوآید این خبر را تایید کرده است. 

خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا در جریان کنفرانس خبری که روز سه شنبه(24 اردیبهشت ماه) برگزار شد گفت: " این جلسه در روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. محل برگزاری این جلسه، وزارت خارجه آمریکا خواهد بود و نماینده ما نتیجه مذاکرات را به ما منتقل خواهد کرد". 

دولت نیکلاس مادورو که بارها و بارها ایالات متحده آمریکا را به برنامه ریزی برای تغییر نظام سیاسی ونزوئلا متهم کرده است، از گوایدو به دلیل درخواست هایش از آمریکا جهت حمله به خاک ونزوئلا و نقض حاکمیت این کشور انتقاد کرده است. 

خوان گوآیدو که از ژانویه گذشته دولت نیکلاس مادورو را به چالش کشیده، هیچ قدرت قانونی در این کشور ندارد. آمریکا مهمترین حامی گوآیدو است و به رغم دخالت های گسترده اش در این کشور، کشورهایی مثل چین، روسیه، ایران و ترکیه را به حمایت از دولت ونزوئلا متهم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه