English

تعقیب قضایی قانون گذاران ونزوئلایی که از شورش ناکام در این کشور حمایت کردند

دادگاه عالی ونزوئلا اعلام کرده 7 قانون گذار این کشور را به علت حمایتشان از شور ناکام هفته گذشته در این کشور به رهبری خوان گوآیدو، تحت تعقیب قضایی قرار می دهد.

تعقیب قضایی قانون گذاران ونزوئلایی که از شورش ناکام در این کشور حمایت کردند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه عالی ونزوئلا اعلام کرده این کشور 7 قانون گذار ونزوئلایی را که از شورش ناکام هفته گذشته اپوزیسیون ونزوئلا به رهبری خوان گوآیدو حمایت کردند، تعقیب قضایی و محاکمه خواهد کرد. این اقدام در شرایطی انجام می شود که آمریکا تحریم های خود بر رئیس دستگاه جاسوسی ونزوئلا را به علت حمایت وی از شورش های ونزوئلا، لغو کرده است. 

افراد خاطی به اتهام دسیسه چینی و خیانت به کشور تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند. این 7 قانون گذار ونزوئلایی، هم اکنون مصونیت قضایی خود به عنوان قانون گذار را از دست داده اند. مقام های آگاه در ونزوئلا گزارش داده اند 3 نماینده دیگر نیز نیز شناسایی شده و رونی مشابهی در قبال آن ها نیز به اجرا درخواهد آمد. 

ونزوئلا ماه ها است که درگیر بحران سیاسی و بویژه اقتصادی است. ایالات متحده آمریکا به طور جدی از رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا خوان گوآیدن حمایت می کند و فشارهایی گسترده ای را بر دولت نیکلاس مادورو به مرحله اجرا درآورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه